FAQs

FAQs

Imam problem s uređajem, s kim mogu razgovarati?

Ako imaš problem sa svojim uređajem, ne brini! Naš glo™ tim za korisničku podršku je tu da ti pomogne. Samo nazovi na broj 0800 0027 i bit će nam drago pomoći ti sa svim pitanjima ili nedoumicama.

Stikovi se zaglavljuju ili lome u mom uređaju, kome se mogu obratiti?

Prije svega, preporučujemo da redovito čistiš svoj glo™ uređaj, uz svako pakiranje. No, čak i ako to zaboraviš, ne brini! Razumijemo da neki korisnici izlažu svoje uređaje većoj toplini, vlažnosti i stresu nego što su dizajnirani da izdrže. Zato svaki uređaj dolazi s dvogodišnjom garancijom. Što god se dogodi u tom razdoblju, tvoj glo™ tim za podršku je uz tebe. Samo nas kontaktiraj i dobit ćeš zamjenski uređaj u najkraćem mogućem roku*, bez dodatnih pitanja!

Ako tvoj uređaj ne funkcionira kako treba i garancija mu je istekla, predlažemo da investiraš u najnoviji uređaj na našim prodajnim mjestima.

*Na osnovu tvoje lokacije i dostupnosti proizvoda

PROVJERI LOKACIJE

Kako mogu znati je li moj glo™ pod garancijom?

Ako te zanima je li tvoj uređaj još uvijek pod garancijom, provjeri datum kupovine na računu ili u e-mailu potvrde koji si zaprimio/zaprimila nakon kupovine uređaja. Naši uređaji imaju dvogodišnju garanciju pa u slučaju ako je prošlo manje od dvije godine od kupovine uređaja, još uvijek je pokriven garancijom! Ako trebaš pomoć ili imaš bilo kakvih pitanja, slobodno se javi našem glo™ timu za podršku na 0800 0027. Tu smo da ti pomognemo!

Kako mogu pravilno održavati svoj glo™ uređaj da spriječim buduće probleme?

Da bi tvoj glo™ uređaj radio besprijekorno i u budućnosti, preporučujemo redovito čišćenje prije svake potrošene kutijice. Potrebna su samo 3 mala okreta na svakom kraju. Detaljno uputstvo za čišćenje možeš pronaći u korisničkom priručniku, koji je dostupan u ambalaži tvog uređaja. Ako imaš bilo kakvih pitanja ili ti je potrebna dodatna pomoć, naš glo™ tim ti stoji na raspolaganju. Samo nas nazovi na 0800 0027.

Izgubljena mi je garancija, što sada?

Ako si izgubio/izgubila garanciju, ne brini! Da bi zamjena bila moguća, uređaj mora biti registriran i još uvijek unutar dvogodišnjeg garantnog razdoblja. Ako tvoj uređaj još nije registriran, molimo te učini to na našoj web stranici. Ako je uređaj već registriran i još uvijek pod garancijom, naš glo™ tim za podršku će ti pomoći. Samo nas nazovi na broj 0800 0027 i pomoći ćemo ti sa sljedećim koracima.