POSTAVKE KOLAČIĆA - Kolačići koje koristimo kako bi vaše korištenje ove stranice bilo brzo, ugodno i sigurno, kako bismo potvrdili da ste punoljetni.
Garancija
Ako te zanima je li tvoj uređaj još uvijek pod garancijom, provjeri datum kupovine na računu ili u e-mailu potvrde koji si zaprimio/zaprimila nakon kupovine uređaja. Naši uređaji imaju dvogodišnju garanciju pa u slučaju ako je prošlo manje od dvije godine od kupovine uređaja, još uvijek je pokriven garancijom!
Da bi tvoj glo™ uređaj radio besprijekorno i u budućnosti, preporučujemo redovito čišćenje uz svaku kutijicu. Potrebna su samo 3 mala okreta na svakom kraju. Detaljno uputstvo za čišćenje možeš pronaći u korisničkom priručniku, koji je dostupan u ambalaži tvog uređaja.
Ako si izgubio/izgubila garanciju, ne brini! Da bi zamjena bila moguća, uređaj mora biti registriran i još uvijek unutar dvogodišnjeg garantnog razdoblja. Ako tvoj uređaj još nije registriran, molimo te učini to na našoj web stranici. Ako je uređaj već registriran i još uvijek pod garancijom, naš glo™ tim za podršku će ti pomoći. Samo nas nazovi na broj 0800 0027 i pomoći ćemo ti sa sljedećim koracima.